Οι ποιότητες των ζωδίων του πελάτη και η επιρροή τους στην αστρολογική συμβουλευτική
H συνεργασία με έναν αστρολόγο πάντα περιστρέφεται και προσαρμόζεται και στις ιδιαιτερότητες του πελάτη, οι οποίες συχνά σχετίζονται και με τον τρόπο που είναι δομημένος ο αστρολογικός χάρτης του. Συχνά όμως ο αστρολόγος αδυνατεί να προσαρμόσει το δικό του αστρολογικό χάρτη σε αυτόν του πελάτη και προκύπτουν αστοχίες. Ένα σημαντικό στοιχείο για παράδειγμα που συχνά δεν παίρνουμε υπόψη στη συνεδρία είναι η κυρίαρχη ποιότητα του αστρολογικού χάρτη του πελάτη και η σύγκριση με τη δική μας. Ο Άλαν Λήο στην Εσωτερική Αστρολογία ονομάζει Σύσταση (Composition) την κυρίαρχη ποιότητα, όμως εμείς μπορούμε να την ονοματίσουμε κάπως πιο απλοϊκά - έστω και με τον κίνδυνο να την μπερδέψουμε με άλλες έννοιες - ως ιδιοσυγκρασία. Δεν αναφερόμαστε εδώ βέβαια στον κλασσικό ορισμό της Ιδιοσυγκρασίας που τη συσχετίζει με τα 4 Στοιχεία, αλλά σε μία άλλη ιδιοσυγκρασία που έχει να κάνει με το αν ο πελάτης έχει κυρίαρχη παρορμητική, σταθερή ή μεταβλητή ποιότητα στο χάρτη του. Η κατανόηση αυτής της ιδιαιτερότητας μπορεί να μας οδηγήσει στο να προσαρμόσουμε τη συμπεριφορά μας στην ιδιοσυγκρασία του πελάτη.
Είναι γεγονός για παράδειγμα ότι άτομα που χαρακτηρίζουμε από σταθερά ζώδια δεν λαμβάνουν εύκολα αποφάσεις και περνάνε πολύ καιρό ζυγίζοντας τα υπέρ και τα κατά για να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια. Έτσι μπορεί να βρίσκονται σε μία σχέση που τους ικανοποιεί για πολύ καιρό χωρίς να φεύγουν ή σε μία δουλειά που δεν τους ικανοποιεί χωρίς να φεύγουν. Επίσης θα αναζητήσουν πιθανότατα περισσότερες φορές βοήθεια από μας, επιμένοντας κυρίως στο να τους βοηθήσουμε να εντοπίσουν τα σωστά κριτήρια με τα οποία θα πρέπει να πάρουν τις ανάλογες αποφάσεις. Είναι πολύ σημαντικό γι’ αυτά τα άτομα να βλέπουν αποδείξεις σε ότι τους λέμε και να επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις μας. Αυτό τους επιτρέπει να μας εμπιστεύονται κυρίως επιμένοντας στο θέμα της αξιοπιστίας. Η τελική πρόοδος στη ζωή των ατόμων αυτών μπορεί να μην έρθει και ποτέ, όμως το γεγονός ότι μας εμπιστεύονται και μοιράζονται μαζί μας τα διλήμματα που έχουν για να πάρουν κάποιες αποφάσεις τους δίνει ηρεμία και απομακρύνει μεγάλο μέρος από το άγχος τους. Τα άτομα αυτά έχουν επίσης την τάση να αργούν τόσο πολύ τις αποφάσεις τους, που στο τέλος το περιβάλλον παίρνει τις αποφάσεις αυτές στη θέση τους. Έτσι, μία σύζυγος που σκέφτεται πολύ καιρό να φύγει από το γάμο της, αλλά δεν το κάνει, στο τέλος προλαβαίνεται από τον άντρα της, που αποφασίζει να φύγει αυτός. Ή ένας εργαζόμενος που διστάζει να φύγει από μία εργασία, στο τέλος προλαβαίνεται από τον εργοδότη, ο οποίος τον απολύει. Γι’ αυτό συχνά αυτά τα άτομα, θεωρούν ότι δεν υπάρχει ελεύθερη βούληση στον κόσμο, καθώς δεν τους δίνεται ο απαραίτητος χρόνος να επεξεργαστούν τα στοιχεία πριν πάρουν κάποια απόφαση κι ότι τελικά ο κόσμος δεν έχει ελεύθερη επιλογή. Καταλαβαίνουμε βέβαια, ότι στην περίπτωση αυτών των ατόμων, ένας αστρολόγος με περίσσεια παρορμητικών στοιχείων στο χάρτη τους, ίσως να δημιουργεί πρόβλημα συνεργασίας, καθώς δεν μπορεί να μπει στη θέση τους και δεν καταλαβαίνει γιατί διστάζουν τόσο πολύ να ξεκινήσουν κάτι και γιατί δεν προχωρούν επιτέλους σε δράση. Στα άτομα αυτά ένας αστρολόγος δεν μπορεί να επιβάλλει μία απόφαση, αλλά θα πρέπει να δίνει έμφαση στο να τους δίνει πολλές επιλογές τεκμηριωμένες με στοιχεία και να τα αφήνει να παίρνουν μόνα τους την απόφαση (εάν την πάρουν και δεν ξανάρθουν για να το “ξαναδούνε”). Επίσης δε θα πρέπει να πιέζουν ώστε η συνεδρία να καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα σύντομα και να αφήνουν αν χρειάζεται να συνεχίζεται και σε επόμενο ραντεβού.
Από την άλλη άτομα που έχουν μεγάλη επιρροή μεταβλητών στοιχείων στο χάρτη - κυρίως στους γωνιακούς οίκους - είναι δυνατόν να εμφανίζονται πολύ νευρικά και ανυπόμονα. Αυτά τα άτομα δεν μπορούν να ακούσουν μακριά επιχειρηματολογία από έναν αστρολόγο. Έτσι, αν ένας αστρολόγος έχει περίσσεια σταθερών στοιχείων στο χάρτη του και θέλει με όλη την προσοχή και την επιχειρηματολογία του να τους αποδείξει τον ισχυρισμό του, είναι πιθανόν να εξαντλήσει πολύ χρόνο από τη συνάντηση τους σε αυτές τις αποδείξεις, την ίδια ώρα που τα άτομα αυτά ανυπόμονα θα κουνάνε τα πόδια τους ή θα σηκώνονται από την καρέκλα τους, γιατί απλά βαρέθηκαν να ακούνε. Τα άτομα αυτά έχει δυσκολία συγκέντρωσης προσοχής κι έτσι δύσκολα θα θυμούνται για παράδειγμα τι τους είπε ένας αστρολόγος (αντίθετα από τα σταθερά που θα κρατάνε σημειώσεις). Το πιο πιθανό είναι ότι φεύγοντας από τη συνεδρία θα θυμούνται μόνο την “αίσθηση” του ραντεβού και κυρίως αν σας έχουν συμπαθήσει ή όχι και τι γενική εντύπωση τους έχετε κάνει. Για να μπορέσετε να βοηθήσετε αυτά τα άτομα θα πρέπει να είστε πολύ υπομονετικοί με τις παλινωδίες που μπορεί να σας επιδείξουν κι επίσης να ηχογραφείτε τις συνεδρίες σας αν μπορείτε, γιατί συχνά θα αντιστρέψουν κάποια πράγματα που είπατε και θα πουν ότι τα είπατε αλλιώς είτε επειδή όντως δεν θυμούνται, είτε επειδή συναισθηματικά έχουν κολλήσει επιλεκτικά σε κάποια λόγια που τους έχετε πει και έχουν αγνοήσει τα υπόλοιπα. Ένας αστρολόγος με περίσσεια παρορμητικών ζωδίων ή οίκων θα δυσκολευτεί κι εδώ, γιατί δε θα έχει την υπομονή που χρειάζεται να διαχειριστεί αυτούς τους πελάτες. Ένας αστρολόγος με σταθερά ζώδια θα είναι πιο εύκολο να τους καθοδηγήσει, αλλά επίσης θα τους δώσει την εντύπωση “στηρίξου πάνω μου” με κίνδυνο οι πελάτες αυτοί να προσκολληθούν πλήρως πάνω στον αστρολόγο.
Τέλος οι πελάτες με περίσσεια παρορμητικών ζωδίων ή οίκων στο χάρτη τους είναι αυτοί πιο εύκολα θα πληρώσουν ένα μεγάλο ποσό, αν τους το ζητήσετε, όμως δύσκολα θα γίνουν επαναλαμβανόμενοι πελάτες και θα γίνει αυτό μόνο, εάν έχουν αποτέλεσμα σύντομα και άμεσα από τις συμβουλές που θα τους δώσετε. Τα ζώδια αυτά θα πρέπει να ξέρετε ότι θα κάνουν πράξη, αυτά που θα τους πείτε, αν λοιπόν είστε αστρολόγοι των μεταβλητών ζωδίων, που εξετάζετε όλες τις οπτικές γωνίες και τη μία λέτε, “γιατί δεν την αφήνεις, αφού σου συμπεριφέρεται έτσι;” και μετά από λίγο λέτε “ναι, αλλά από την άλλη έχει δίκιο κι αυτή από την πλευρά της” μόνο θα τον μπερδέψετε έναν τέτοιο πελάτη και βέβαια δε θα σας έχει καθόλου μα καθόλου εμπιστοσύνη. Αυτό που χρειάζεται στην περίπτωση αυτού του πελάτη είναι να είστε σύντομοι, άμεσοι και περιεκτικοί και αυτό που θα πείτε να είναι αυτό που είστε εντάξει με τον εαυτό σας και τη συνείδηση σας, εάν ο πελάτης βγει από το γραφείο σας και το κάνει αμέσως - αν δεν είστε μην το λέτε καθόλου. Εάν δώσετε κάτι γραπτό σε αυτούς τους πελάτες φροντίστε το ρεζουμέ να βρίσκεται όλο στην πρώτη παράγραφο και τα υπόλοιπα να είναι προαιρετικά, εάν θέλει να τα διαβάσει. Διαφορετικά είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σας στείλει μήνυμα στο Messenger, “μπορείς να μου πεις με δυο λόγια τι λέει η ανάλυση που μου έστειλες;”. Και εάν εσείς ανήκετε στους αστρολόγους των σταθερών ζωδίων, πιθανότατα θα εκνευριστείτε που δεν εκτιμά ο πελάτης σας τις ώρες που φάγατε για να του γράψετε την 15σέλιδη ανάλυση που του στείλατε.
Με λίγα λόγια ο κόσμος της αστρολογικής συμβουλευτικής δεν είναι πάντα εύκολος και συχνά απαιτείται να υπερβούμε τη δική μας γενέθλια προδιάθεση για να μπορέσουμε να μπούμε στη θέση του πελάτη και να καταλάβουμε τι ακριβώς θέλει από μας και πώς θέλει να του το παραδώσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου