Κυριακή 4 Απριλίου 2021

Απλές ερωτήσεις για τους 7 βασικούς πλανήτες στην Αστρολογία

 Η Αστρολογία μπορεί να έχει διάφορες περίπλοκες ειδικότητες και προσεγγίσεις για τον απλό σπουδαστή όμως οφείλει να μπορεί να είναι απλή, ξεκάθαρη και εύκολη όσο η εκμάθηση της κεντρικής ιδέας για καθέναν από τους 7 κύριους πλανήτες:

1. Ήλιος: Τι θέλω να κάνω και ποιος θέλω να γίνω στη ζωή μου;

2. Σελήνη: Σε ποιους θέλω να ανήκω στη ζωή μου; Πώς συμπονώ και πώς νοιάζομαι; Τι συνήθειες έχω αναπτύξει;

3. Ερμής: Πώς εφαρμόζω τις αποφάσεις μου; Πόσο γρήγορα καταλαβαίνω τι μου λένε; Μπορώ να εκφράσω εύκολα αυτό που με ενδιαφέρει;

4. Αφροδίτη: Πώς απολαμβάνω τη ζωή μου; Με ποιους μ' αρέσει να τη μοιράζομαι;

5. Άρης: Πώς αμύνομαι όταν με απειλούν; Πώς επιτίθεμαι όταν θυμώνω;

6. Δίας: Τι μακροπρόθεσμα σχέδια έχω; Γιατί πιστεύω ότι αξίζει να ζει κανείς; Πώς μπορώ να βοηθήσω τους άλλους, αν ζητήσουν τη βοήθεια μου; Σε τι θεωρούμαι καλός;

7. Κρόνος: Ποια πράγματα θεωρώ αξίες που δεν μπορώ να τα παραβιάσω, γιατί φοβάμαι ότι θα τιμωρηθώ ή θα πάθω κάτι; Ποια πράγματα δυσκολεύομαι να κάνω και θέλω μεγάλη προσπάθεια;

Κάθε ένας από μας που μαθαίνει αστρολογία θα πρέπει να μπορεί σαν αρχή της μάθησης του να μπορεί να απαντήσει τα παρακάτω ερωτήματα για το δικό του χάρτη, αλλά και τον χάρτη των ανθρώπων γύρω του. Έτσι σιγά σιγά αρχίζει η κατανόηση..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου